utorak, 29.11.2005.

gggnjnjnjnjnjaaaaa

Daklem, nema me lejtli jer sam bizi....

Izmedju ostalog, bizi sam sa otkrivanjem mogucnosti najnovije verzije Flasha...

Te sam, u vjezbanju, napravio i danasnju zezalicu. No za pogledati ju, tj za igrati se s njom, trebate nanoviju verziju (8.0.0.0) Flash Playera...

Ako vec imate player 8, onda dolje vidite zezalicu, i pocnite se igrati...
Ako nemate 8, ali vec imate player 6.0.65.0 ili visi, onda dolje vidite preview zezalice, s ponudom da instalirate najnoviji player. Kliknite OK (ili sta vec tocno pise, zaboravio sam), i nakon vrlo brze instalacije bi se trebali automatski vratiti na ovu stranicu...
Ako imate stariji onda vidite poruku "Za vidjeti ovo... itd"... kliknite na link Get Flash i instalirajte novi Flash player - trebat ce vam ionako, inace cete propustiti mnostvo coooool stvari koje se s n jim mogu, a koje uskoro dolaze na browser near you...

Enjoy!



Kao sto pise, klik na facu zaustavlja/pokrece animaciju... Medjutim, zbog neceg to nece da radi ako klikate tocno po istoj tocki. Dakle, ako nece da slusa, samo malo pomaknite misha i kliknite ponovno...

ovaj-><-onaj