subota, 04.06.2005.

LEGALIZE! mi je upravo prosao ispod prozora

Zbog velikih guzvi s poslom (dobio sam naime stalni posao, a imam jos puno zaostalog freelance posla) trenutno radim dan i noc, pa nestignem nista pisati. Dapace, ovaj vikend mi je skoro radniji nego upravo prosli radni tjedan (kad bi to bilo moguce), a takav ce mi biti i sljedeci.

Tako ja moram tu camiti i raditi, a upravo mi je prosao Liglajz ispod prozora! :(

Legalize! je jedan od redovitih Amsterdamskih street-partyja; naime Kraljicin dan, o kojem sam pisao prije mjesec dana, nije niposto i jedini - samo najveci. Osim toga i vise gay ulicnih partyja, postoji i ovaj. Legalize je, kao sto mu ime kaze, manifestacija/organizacija koja se bori za legalizaciju marihuane. Sad, ako ste mislili da je to ovdje vec legalno, nije. Zakonski je samo lagano dekriminalizirano, a u praksi se zestoko tolerira.

Medjutim, vidim na Legalize sajtu, da ih ova konzervativna vlada, koja bi posto-poto jos vise u Jevropu (i najradje se rjesila svih tih hipika) zesce zeza u zadnje vrijeme, nisu im dozvolili planirane demonstracije, a i po karti rute ovogodisnje jubilarne devete povorke se vidi da ih gnjave i odjebavaju. Prije je to islo kroz centar; a sad ne da ne ide, nego se centar uopce ne vidi na spomenutoj karti!
Jos sam se pitao otkud to prolazi ovdje - pa sam se sjetio da to uvijek zavrsava na jednom dijelu periferije nedaleko kojeg sad stanujem; no sad me karta podsjetila da su mi dosli pod prozor iz krivog smjera. Pih. JEBO onog Harija Potera streberskog!

Elem, kad vec zbog posla nisam mogao sudjelovati, evo bar nesto slika s prozora mi:


Free Image Hosting at www.ImageShack.usNa celu kolone koja se bori za legalizaciju lakih droga - tko do li policija...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usOnda jos malo policije, za dobru mjeru... samo ovaj put na konjima. Posto su tri od njih zene, nemozemo ih nazvati Police Horsemen; moracemo ih nazvati Police Horsepersons...



Free Image Hosting at www.ImageShack.us Evo, sarena ekipa s prvog kamiona vam mase, odmahnite...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usKamion BULLDOGa, prvog coffeeshopa u Amsterdamu, danas lanca najkomercijalnijih coffeeshopa u koje zalaze iskljucivo turisti. Evo, koliko vidim, sad imaju i svoj enerdji-drink...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usFUCK STATE WEED - GROW YOUR OWN, kaze ovaj otac, muz, drug i prijatelj, dok voza svoju familijicu i svoje biljkice na bicikolicima, i dodaje "Cannabis is legal, prohibition is a crime!"



Free Image Hosting at www.ImageShack.usDok su sigurnosnu traku oko svakog sporovozeceg kamiona morali nositi "sporohodajuci pomocnici te drzaci sigurnosne trake" (SPDST) u zutom, ova mala sporovozeca kompozicijica se snasla sa par letvica pa su njihovi pomocnici mogli fino setati s rukama u dzepovima.



Free Image Hosting at www.ImageShack.usMala pokretna ulicna isprobavaonica te degustativna stanica. Kad budem opet mlad, imacu to u kuci.



Free Image Hosting at www.ImageShack.usNeki imaju i siru agendu - na ovom kamionu se, cini se, zalazu za legalizaciju kokaina... Puno srece decki, u vasoj borbi, a i u zivotu ako vam je kokain bas tako bitan...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usOvaj kamion je imao apsolutno najgoru, ali zato daleko daleko najglasniju muziku, pa je tu valjda zato bila i najveca masa raje



Free Image Hosting at www.ImageShack.usNeki (ChronicSoundSystem) su bili kreativni, pa su napravili brod, od - koliko sam uspio skuziti - auromobilskih dijelova...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usI on je poveo svoju kucnu biljcicu u setnju, s tim da je njegova bome puno naprednija i stasitija nego onog oca, muza, druga i brata...



Free Image Hosting at www.ImageShack.usNa kraju kolone koja se bori za legalizaciju lakih droga, tko drugi nego Policija...




Inace, prve godine kad sam dosao u Amsterdam, bio sam na Legalizeu, i tad sam vidio nesto sto je nekomsvjeze doslom sa Balkana, i nenaviknutom na Holland, shokantno. Pred vece, u 7 ili 8, kad je bio dogovoren fajront, a ovdje se dogovori postuju, parkirani kamioni su pogasili muziku... Ostao ja samo jedan koji je (malko stisano) prasio dobar D'n'Bass, i pored kojeg su se organizatori raspravljali s policajcima upravo pristiglim da nadgledaju fajront. Dok su policajci smireno pricali s organizatorima, vesela drogirana mladez koja je plesala i skakala oko jedinog svirajuceg kamiona se silno zabavljala i takmicila opetovano bacajuci najvisem policajcu kapu s glave na zemlju. Svaki cas, netko bi skocio i PAF stepao mu kapu, ostali se smijali, a policajac se saginjao, uzimao kapu sa zemlje i vracao ju na glavu. Najprije uz prijazni smjesak, te veselo "hehehe", a poslije bez toga, jednostavno potpuno ignorirajuci ove napasti, mirno i stalozeno, ne prekidajuci svoj razgovor sa dread-locked organizatorima. I tako stalno. Staaalno. Bar dvadeset - trideset puta... bez da je trepnuo.

Na kraju su ih ubjedili da moraju ugasiti i taj posljednji kamion, i otisli.

A sad idem jesti, ogladnio sam od ovolike kolicine lakih droga u mojoj okolini, a i od frustracije sto im se ne mogu pridruziti...

ovaj-><-onaj